ENGLISH TASK-CONTEST 13.15

You can leave a response, or trackback from your own site.

24 Response to "ENGLISH TASK-CONTEST 13.15"

  1. Anônimo says:

    1. Anônimo says:
    Quinta-feira, 26 Maio, 2011
    I love star wars, because love war

    Anônimo says:

    Anônimo says:
    Quinta-feira, 26 Maio, 2011
    I love star wars, because love war. Meu nome é pedro professor,nao consigo fazer um link

    Anônimo says:

    artur says:
    Sexta-feira, 27 Maio, 2011
    Daddy,could you please give me an ice cream ?

    Anônimo says:

    isadora rodrigues silvy says:
    Sexta-feira, 27 Maio, 2011
    I love english course of elase!!!!! nome: ISADORA RODRIGUES SILVY 13:15 E 14:00

    Anônimo says:

    Segunda-feira, 30 Maio, 2011
    Maria Antonia Gondim:
    I enjoy floor horse between flower.Eu adoro meu professor!

    Anônimo says:

    caio says:
    Quinta-feira, 02 Junho, 2011
    I like to play soccer,basketball and swimmind

    Anônimo says:

    student of the month says:

    Quinta-feira, 02 Junho, 2011

    Hellen dos anjos Pires
    he is my daddy is professor she is minha mammy is professora e you is my professor

    Anônimo says:

    Anônimo says:
    Sábado, 04 Junho, 2011
    I love my mammy.

    Mariana Aita

    Lleal kids

    Anônimo says:

    Anônimo says:
    Sábado, 04 Junho, 2011
    my professor is cool,funny and tall

    Anônimo says:

    maria antonia:

    1- I like the magic flower, magic balloon and magic horse

    2- LOVE MOMMY NEVER ENDS

    Anônimo says:

    maria antonia:

    Eu adoro o meu professor porque ele nao fas a gente decorar as coisas mais fas a gente aprende!

    essa frase nao esta em engles porque eu nao sei escrevela.

    Anônimo says:

    escreve-la.

    Anônimo says:

    professor segue aqui o texto que o senhor me pediu para postar por causa do aluno do sementre/mes:
    -Luisa.
    Jennifer Lopez
    Jennifer Lopez is a good singer and actress, I love the music on the floor.
    She made ​​the film Plan B in 2010
    very good!And the mother in 2005.

    Anônimo says:

    Maria Antonia:

    I am a girl tall; intelligent ; I'm learning English and this is very legal. future will be a bilingue!

    Anônimo says:

    Professor,quero te agradecer pela oportunidade que o senhor está me dando de no futuro ser uma bilingue.Quero agradecer também minha mae e meu pai.

    Anônimo says:

    I love my daddy.Leonardo

    Anônimo says:

    my banny is waigth.Bye.Leonardo.

    Anônimo says:

    Professor,se o comentario de cima estiver errado me desculpe mas eu estou aprendendo.Leonardo.

    Anônimo says:

    my mammy is beautifull and funny.Leonardo.E até logo prfessor.

    Anônimo says:

    My house is big and beautifull.Leonardo.Bye professor.

    Anônimo says:

    We player soccer thuday.Leonardo.

    Anônimo says:

    Black is my favorite color.Leonardo

    Anônimo says:

    My brother is a little boy.Leonardo

    Anônimo says:

    You completed various good points there. I did a search on the subject and found most persons will agree with your blog.


    my blog; film sexe tv

Postar um comentário

Comentários